2010 m. lapkričio 28 d., sekmadienis

Suit Supply arba sex sells

"Suit Supply" kaip saldus dūmelis iš Olandijos sklendžia ir po truputį svaigina Lietuvos stipriąją lytį. Žinot, keistas poveikis tų Olandiškų gėrybių: vyrukams seilė tįsta, o moteriškoms labai ko jau tais akis graužia. 

Visai neseniai vienam Vilniaus prekybos centre įsikūręs vyriškų kostiumų salonas padavė jaudinančių reklamų šūsnį ir visą jų ciklą pavadino „Shameless“. Na, jeigu visa tai vertintumėme kaip reklamos specialistai, tai užsibrėžti tikslai pasiekti: prekės ženklas į rinką įvestas su garsiu ohooo, akį traukia, kalbas skatina.


Tik va, aš žiūrėjau žiūrėjau į fotosesijos produktą ir galvojau sau, nu ok, vyrukai simpatiški, ypač tas ilgaplaukis su apšepusia barzdele, kostiumai irgi neblogai atrodo (nors koks gi pagaliau ten skirtumas...). Apnuoginti merginų kūnai velniškai patrauklūs, beje, tik moters kūnas gali taip veikti, nes jeigu sukeistume vaidmenis vietomis, o vargeli, kas ten gautųsi. Na, tiesiog negražu ir neestetiška (galbūt dėl to moterėlės ir neturi joms skirtų žurnalų).


Taigi, grįžtant prie „Suit Supply“. Vyras gali sau leisti nusipirkti kostiumą. Vadinasi pinigų vis dar turi, ant komunalkių visų neišleido. O ta moteris – aksesuaras prie jo? Prie kostiumo? Ar šiaip čia ta mintis propaguojama „nusipirksiu brangų kostiumą, tai parodys mano statusą, turėsiu daug mergų“? Žinoma, taip tiesmukai ir paviršutiniškai paspėlioti moters vaidmenį reklamoje negalima, tačiau visa tai labai panašėja į situaciją „Kai norisi mėsos“...

2 komentarai:

  1. Geras straipsinis. Aš ir vieną iš reklamų pastebėjau žurnale, žinoma ji mano dėmesį atkreipė. Na galbūt ir sutinku su tavo pastebėjimas apie mėsą, bet reklamos kompanija kaip bebūtų - vykusi, žiurėk kaip ji nepalieka abejingų, moterys pasipiktinusios, o vyrai į tai žiūri su šypsena, nemanau, jog rastumėme daug vyrų, kurie sakytų: ne ne, šitos reklamos tikrai netinkamos ir vulgarios.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, pamačius tokias reklamas pirmoji reakcija iš tiesų yra "Ohooo!!". Ir tai anaiptol nereiškia susižavėjimo. Suit Supply kompanijos pristatyme teigiama, jog kurdami reklamas jie nesinaudoja reklamos agentūrų paslaugomis, tačiau naujų kolekcijų pristatymams pasitelkia kūrybiškas bei originalias profesionalų idėjas. Taip, jos tikrai originalios, tačiau ar tinkamos ir ne per daug vulgarios čia jau kitas klausimas. Galbūt Olandijai, šaliai, kuri pagarsėjusi laisvamaniškumu tokios reklamos ir nesukeltų nuostabos. Tačiau pateikti tokią fotosesiją Lietuvos vartotojams? Kažin... Žinoma, tai puiki galimybė pasimėgauti vyriškai akiai, tačiau vertinant iš moteriškos pozicijos, kai kurios iš šių nuotraukų sakyčiau žeidžia net labiau nei skandalingoji "Kai norisi mėsos..." reklama.

    AtsakytiPanaikinti